tisdag 6 april 2010

Lite nostalgi från minnesbanken kanske inte vore en dum idé?

Idag när jag satt inne i klädkammaren (delvis omgjord till datarum åt mig) så slog det mig att jag kanske skulle lägga ut lite gamla bilder från mina äventyr runt om i världen. Lite små storys i text och bild från mitt unga liv och levene. Ja, inga farligheter som skulle orsaka skillsmässor, konkurser, släkfejder eller andra katastrofer utan små snälla (jag kan vara snäll om jag tar i riktigt hårt)upplevelser ur mitt något brokiga liv. Tror ni trogna läsare att detta skulle uppskattas? Jag ställer frågan, ni svarar, sen får vi se vad som händer.. Nu skall jag krypa in i skrubben igen och fortsätta plocka bland alla mina negativ och diapositiv.
pappa B

3 kommentarer:

Britt sa...

Jag tycker det hade varit roligt...helst med tanke på att du också kommer uppifrån. Hade varit roligt med små berättelser från din ungdom i norraste norrland.

Synnøve. sa...

Klart det skulle vara skoj. Du har ju varit med om så mycket tycker jag.
Tagit många fina bilder och upplevt massor.
Så gör det du, jag skulle uppskatta det.

Klems från nabolandet.

Anonym sa...

Absolut Besse, gärna en bild på Pakkobäcken, Kalle Sundström och KlockKalle !