tisdag 4 maj 2010

In med tuttarna tjejer, ni förorsakar jordbävning....?

i ett radioprogram i eftermiddag så anklagar högt uppsatta muslimer kvinnorna för att de visar för mycket tuttar. Den allt mer sexiga framtoning som kvinnor har i dag anser muslimerna i det här fallet är orsaken till många av världens krig och elände. Till och med jordbävning? Ja jag säger då det. Hade inte dessa män fått hänga i sin mammas tuttar hade de inte kunnat klaga idag. Fast, vem vet de kanske är uppväxta på getmjölk allena. "Skogarnas Konung" och jag höll på att skratta ihjäl oss när vi hörde detta på radion.
Hur som helst så är detta nog bland det dummaste jag hört i år tillsammans med att socialdemokraterna är 100% övertygade att Mona Sahlin blir landets nästa stadsminister. Jag kanske inte ger mig riktigt ännu, kommer nog igen en gång till innan jag viker mig. Hej så länge
pappa B

2 kommentarer:

Erika sa...

Trodde mina ögon höll på att tränga ut i nacken och sedan ut genom fönstret,när jag läste. Det finns onekligen människor med noll intelligens. Hur kan man vara så avsaknad av hjärninnehåll så man allvarligt tror att jordbävning/krig och annat har med det att göra. Man blir mer än mörkrädd att någon tror fullt och fast på detta. Just nu orkar jag inte råflabba, men annars hade jag nog skrattat resten av dagen eller t.o.m resterande av veckan.

Haleluja alla som befinner sig under nollstrecket och tror på det.
Det gäller att stänga av annars blir man nog lika nollställd av all idioti själv också.

Vink och har det bra nu när våren börjat spira.

Synnøve. sa...

Håller med dig. Det är nog det desidert dummaste jag hört på länge.

Jag tror jag vet vad det är som skapar jordbävningarna ja... Inte är det tuttar inte. Näe det är dessa muslingarna som inte klarar av att ha ballen i brallan. Det är när den åker i backen det blir jordbävning. Så nu vet ni...

Undrar vad nästa blir..

Om Mona blir statsminister eller inte vet jag inte. Eftersom jag inte får rösta i svenska valet längre som norsk medborgare så bryr jag mig inte så mycket. Bara lite...
Nu är det natta. Kramen.