söndag 16 maj 2010

Svenska framgångar i Oslo

Oslo Grand Prix avgörs i dag på Bjerke travbana. Nu Pagadi i lopp 5, DD-1 och Mahrajah i lopp 6 DD-2 är skyhöga favoriter. Men...förvisso tror jag att No Pagadi(5)står upp och nyper segern före Marshland (1) och Örjan Khilström (som har superflyt just nu)
Däremot tror jag inte till 100% på Mahrajah (4) även om det är Örjan som styr här också. Alla experter har plötsligt glömt bort Copper Beech (5) och Condrad Lugauer som slog hela gänget och fler därtill nere på Åby för ett par helger sen. Jag tror på en ny skrällseger för det här ekipaget. Skall ni lira så iväg med er. Totokassorna stänger klockan 14.00 då det gäller spelet idag. En riktig rökare som blåser bort de flesta kuponger från V75:an är Spring Erom (6) med Goop junior i kärran i det sista loppet. Jag har redan spelat, tvärt emot experterna, sitter just nu och tittar i huskataloger och resebroschyrer hi, hi:o). Skulle behöva en ny bil också....
pappa B

1 kommentar:

Synnøve. sa...

Attans, jag missade det med nästan en timme....

Men jag kan säkert få låna en slant av dig om du vinner storkovan hihi.
Lycka till då :D