onsdag 25 augusti 2010

.... än lever gubben!

Tänk att mina två Porjuspolare bryr sig om gubbaskrället. Det värmer hjärtat skall ni veta. Andra halvan på dagen har faktiskt varit riktigt bra och ni skall se att snart är det full snurr på den här ålderstigne gubben i Nordost. Halvtaskigt väder hela dagen men inte speciellt kallt. Tror att det varit ungefär lika dassigt över hela landet. Nu är klockan bara 10 minuter över 00, och jag tänker krypa till kojs. Ha det så fint så hörs vi i morgon igen...
pappa B

4 kommentarer:

stella sweden sa...

om "gubben" lever så kan han rösta VARJE dag på mitt bidrag till att pimpa elskåp som finns på min blogg och det gäller faktiskt ALLA datorer du har tillgängliga samt dina vänners och deras släktingar, kusiner, plastbröder, ystra systrar, morfäder, pysslingar etc etc också för om inte....

Mi sa...

Åhhh.. jag tycker i alla fall att du ska borsta upp fegisen i dig och pallra dig till farbror doktorn en sväng... om inte för dig själv så för de tre du älskar mest och bäst...så då var det sagt !

Stora kramen från mig... som finns här nu...// Marie S

Pappa B sa...

Stella lilla, jag hittar inga länkar eller andra "tryck på mig" märken för att kunna skyffla in röster till dig? Hjälp mig då!

Mi ...hålla handen!

stella sweden sa...

http://elskap.fortumkampanj.se/#/

(länken finns nu på min blogg! ;)