lördag 4 september 2010

Det blev som vi förutspådde!

Den svenska demokratin har visat sig! Redan den första dagen då det gick att börja rösta så struntade 34 kommuner! att lägga fram SD-s valsedalar och en del hade blandat dem med sossarnas sedlar. Här gapas det om den svenska demokratin som jag från och med nu tyckar att den svenska regeringen, med vidhängamnde kommuner, kan stoppa upp i rövhålet. Ni gapar osch skriker när andra länder fuskar och så är de här små gråluddiga kommunkärringarna och gubbarna lika ruttna. Skit ner her er hela gänget. Det är sånt här som får mig att bli ännu mer övertygad om att SD behövs i vårt svenska samhälle. Trots ett muntert levende under mina år så tror jag fortfarande på ordning och reda i vårt land. Med alla myglare både högt och lågt så kommer detta att sluta i förskräckelse och det har ju även visat sig att både Fredrik och hans Filippa är livrädda att de skall behöva lyfta rumpan från de heta stolarna i regeringshuset, och plötsligt börjar klia Sahlinskan på ryggen. Fy fan säger jag bara...
pappa B (Gruvligt besviken och riktigt förbannad)

1 kommentar:

-DES- sa...

Jag håller med dig till 100%