söndag 12 september 2010

Nu tappar jag läsare, varje dag...

Det står klart att mitt ställningstagande i årets val har gjort att mina läsare väljer bort mig., Mindre och mindre besökare och även en del av de som varit trogna följare har backat ur. Nåväl, det hade jag kanske räknat med, men jag tycker ändå att det är tråkigt. Tänker inte ge upp trots detta utan svammlar vidare här i mitt lilla hörn av världen och så får jag sända en tacksamhetens tanke till alla er som fortfarnde hänger med gubben... God natt på er hela surven.
pappa B

8 kommentarer:

Synnøve. sa...

Godmorgon du.
Så ska du inte tänka.
Man får säga sin mening och tänka som vill här. Ännu är bäst att säga.
Så tänk inte på det.
Återkommer gör jag i alla fall.
Kramen.

pappa B sa...

Kram på dig din lilla jenta.

Anonym sa...

Jag och "Greven" är kvar, den saken är klar. Järnberg

Anonym sa...

Broder..!
Okel .. du kanske tappar en del av dina trogna läsare på din blogg. Kanske p g a en del värderingar som både du och jag har. Värderingar som inte alltid delas av andra. Men å andra sidan kanske det genererar i nytillkomna läsare. Vem vet..?
Jag är i alla fall kvar..!
BULLIS

pappa B sa...

Kul att ni pojkar och jag hoppas att även en del flickor, Synnöve bland annat hakar på även i fortsättningen. det värmer det gamla Porjushjärtat

Suzan sa...

Jag är här =)

Anonym sa...

Hej
Jag är kvar delar inte Dina värderingar om politiken däremot Dina värderingar om Porjus och Tjejer

Olle

pappa B sa...

Ha, ha ni är för goa! Heja er...