onsdag 20 oktober 2010

..det är ordning på Porjustjejerna!

Kan ni tänka er att trots hög ålder och tappat utseende (det var inte mycket att tappa förresten) så har jag så pass charm kvar att tjejerna hjälper till i spårandet efter lakansfigurerna.

Bernt Herrlin(Karlsson)kasta av dig lakanet på stört! Du är avslöjad. Jag kan hälsa att Cattis mår fantastiskt bra och Kicki med som assisterade. En av er spöken, sitter i håven! svagt av mig att inte plocka dig tidigare din berguv. Nu blir du tvungen att korka upp wirrebuteljen nästa gång jag kommer ehm, den saken är klar. Han ju inte ta mig någon wirre i helgen då jag satt och jagade er hela tiden. :o)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja om det stämmer så finns bara orginalspöket kvar Du har fått många ledtrådar sammanställ dem så ser Du kanske en röd tråd.
Ledtråd Min Mormor hette Signe

Ghost

pappa B sa...

Signe Lindblom..och morfar Tohrild, ja då blir det till att ta tag i den tråden och se om den leder någon vart. Men det är kul att originalspöket ännu flaxar med lakanet..vi får se hur länge.
Eva, mörk vacker tjej men hade hon ett litet spökämne innan jag lämnade Porjus? Näää