onsdag 20 oktober 2010

..jag tror att spökerna gått upp i rök...

..efter två namn så slutade lakanen fladdra. Ni behöver inte putsa upp er och ta på er smoking, bara slit av er lakanen och kom ut i ljuset. Ni har gett mig flera skitroliga dagar/nätter och jag undrar om jag får lika roligt på bloggen igen, men vem vet. Det finns ju fortfarande lumparkompisar och kamrater från min FN-tjänst som kan ställa till det....
Tack skall ni ha som verkligen tog mig på orden och lämnade spår hos mig, det värmer verkligen. Fast jag ser gärna att det kommer lite snack runt omkring ert smygande.
pappa B

"Lehpet go seamma `cábbát ihttin maid?"

8 kommentarer:

Anonym sa...

Väntar fortfarande att Du skall komma på Mig men poletten verkar ha fastnat hos Dig

Ghosat

pappa B sa...

..du den lilla polett som finns kavr, det är gjuten i betong...Måste försöka komma ihåg om det fanns fler Signar i byn.

;-) ja du Bernt, det var en mycket trevlig överraskning det måste jag säga. Förvisso hade jag väntat att se spöksymbolen så här i stället
;-( men det är klart att vi skall vara glada. Fölera hundra glada läsare har hängt med och än fladdrar ju "The Ghost" omkring mellan hyreshusen i Porjus. FAst han har ju inte svarat på frågan om han bor kvar i byn

Synnøve. sa...

Du får ta kontakt med de där som driver med sånt okult på tvn. De kan nog hjälpa dig att driva ut de där spökena hihi.

Anonym sa...

Lars-Åke Halllin bör väl ha varit i Din ålder? Vem var föreståndare för länkarna i Porjus? Gick Du i skolan i Harsprånget när skolan i Porjus brunnit upp? Kommaer Du ihåg Hans Nilsson? Hur många systrar har Han?

Ghost

pappa B sa...

Ja jag säger då det...L-Å Hallin vet jag inte vem det är. Jag var på annan ort när han fanns i byn Jag gick inte i Harsprånget och Hans Nilsson? Den lille glade skiten Gun-Britt gick väl i min klass men hade han fler?
Skjut spöke skjut...

Anonym sa...

Han hade 2 sytrar till en som kallades Mille och en som hette Boel. Kommer DU ihåh Jeans taxichauförrer Freddy Eje och Henning

Ghost

pappa B sa...

Just det Boel ja men Mille är ett ? Jo visst kommer jag Henning och Eje (friade inte han med Maj-Doris, Jannes syrra?) Henning är lite suddig och Freddy är inte ens det.. Du måste ha någon annan Porjusbo som matar in metatablette i dig för jag har en känsla att du är något yngre än mig. Du är inte P-Å berglund och inte Janne L heller, så...mer ledisar, tack.

Anonym sa...

Jannes syrra heter May-Louise, May-Doris var hans mamma, min moster. Järnberg