torsdag 7 oktober 2010

Hjälp mig välja head!?




Jag håller på att bygga en ny blogg. Jag har länge gått och lurat på att göra en blogg riktad mot lite mer seriösa saker som den delen av mitt liv som kretsar en hel del mot detta. Hälsa, positivt tänkande, healing, taktil massage, och kroppens och själens välbefinnande i stort. Denna ligger än så länge bara som en byggarbetsplats och jag kommer aldrig att lägga ner pappa B, för den ligger ju närmast hjärtat.
Hjälp mig, vilken head tycker ni ser mest inbjudande ut. Bloggen kommer att handla om både mat och resor, natur, skog och hav, ja allt som gör att man mår bättre helt enkelt. Släng in era tankar och ranka bilderna är ni snälla. Ha en riktigt fin natt mot fredag. Kram på er hela gänget.
pappa b

10 kommentarer:

Plupps krypin sa...

Hallo där! Jag gillar den mittersta bilden. Är en sån där galning som älskar vatten i alla former, det gör mig lugn och harmonisk. Låter som en bra ide med en sådan blogg.
Ha det gott. Yvonne

pappa B sa...

Hej krypin-ungen! Tack för din åsikt hoppas att du blir en följare när jag kör igång. kram

Anonym sa...

Lägger också en röst på bilden i mitten. Rogivande och varm trots mycket rörelse i bilden.

"la dotera"

Anonym sa...

Hej
Här kommer några förslag

Glad Gubbe delar med sig
Besse funderar
PorjusGubben Besse myser

Olle

Strandhs Mia sa...

Har just nu en gammal skärm med dåliga färger men mitt sinne säger lugnet i bild ett passar bra... men jag gilla de andra två också så jag förstår ditt dilemma !

Kramen ♥

Anonym sa...

Bernt
Du skall ta bild nummer två, havet är skrämmande men vi behöver det för att överleva här på jorden, så inget tvivel bild nummer två.
"Du är en droppe i havet och alla hav består av droppar - ändå är du en särskild"

Gissa Vem

Anonym sa...

Naturligtvis 2:an,här skapas nytt friskt liv o bilden är nog tagen på västkusten någonstans.
Ingvar.

pappa B sa...

Det ser ut som om det upprörda havet utanför Johannesburg väcker mest känslor. Min lilla patriot-kompis håller på västkusten, det är fint tycker jag. Ock Olle min vän pappa B lever vidare, den nya är redan namnad

Anonym sa...

Om jag finge bestämma(viket jag bara får när jag sitter på toa)skulle jag föreslå bild nr tre alltså längst ned, tycker den påminner om solnedgång över Storlule. Järnberg

pappa B sa...

Järnberg, du har just nu vunnit en cykelsemester på tandem till Alta i Nordnoirge. BIlden är tagen utanför Björna, så din gissning är 100% rätt.