fredag 15 oktober 2010

Ibland önskar jag...

..ibalnd inte. Att jag var som Blondin Bella och de andra super jetbloggarna. Ja inte till utseende och kroppskonstruktion utan detta att ha flera hundra tusen läsare varje dag. Jag har kollat och det verkar inte vara så svårt att skriva för det gör de ju sällan. Berättar vad de har på sig vad de druckit och på viken klubb de spenderat natten. Förvisso lever de ett spännande liv med sömn i rus då vi andra är vakna och tvärt om..
Hjälper ni mig att testa? Ni alla mina läsare som gör mig glad varje dag. Kan inte ni ber alla era läsare att kolla in min blogg, skall vi säga under söndag eller måndag. Jag skall hoppa in hos jetseten och be dem göra likadant. Sedan på tisdag så får vi se hur många besökare jag haft under söndag/måndag. Hänger ni med? Ingen behöver skriva någonting, om de inte vill givetvis. Bara hälsa på så jag får lite koll på om detta hjälper till att få fler läsare.
Låter det helknasigt? Ja, jag vet att det kanske är det också men det vore skojigt att testa. Nu hälsar jag på hos Blondin Bella. Hej på en stund.
pappa B

Inga kommentarer: