onsdag 20 oktober 2010

Lönsamt att köra med reklam på bilen


Jag fick ett tips och nappade. Det kostar mig inte ett nickel. Det här företaget ger dig chansen att tjäna lite extra genom att köra med reklam på din bil. Allt ifrån jätte stora streamer över hela bilen (bra om man har ett rostigt gammalt skrälle) eller bara genom streamer för bakrutan. Värva medlemmar som jag försöker göra nu och så rullar det igång
http://www.sponsorcar.se/default.asp?Action=members_signup&memberIDX=854
Skulle länken inte fungera så kopiera och klistra in den i din browser.
Jag har klistrat på min dekal på "Belmondo" i morse och nu hoppas jag att du också klickar in dig på min länk så tjänar vi liute bensinpengar båda två. Jag har redan 105 riksdaler på kontot
pappa B

"Lea go do biillas njealjegeasus?"
Skicka en kommentar