lördag 27 november 2010

Lätt eller svårt? Här kommer "Guldtian" igen

Ibland när man får se programmet för helgens V75 blir man ännu mer rynkig i ansiktet. Men den här veckan är inte reaktionen så hemsk. Egentligen tycker jag att det ser ganska enkelt ut och jag tror absolut inte att det blir någon Jackpot om inte flertalet av höätarna kolar av i varje lopp, kuskarna faller ur sulkyn eller att alla utom en "slår ihop" och går upp i galopp! Här finns det, om inte 100% klara favoriter, hästar som ganska lätt skall få snoken först över linjen om ingen oförutsett händer. Vi har ju detta med gubben/tjejerna i kärran som är en mycket påverkande faktor. Fel styrning och loppt kan vara kört. Eller, kört blir det ju alltid om man kommer till start, men jag menar att det går åt helsike med segern.
Jag lägger ut en "Guldtia" till de som känner att plånbokslädret spänner och vågar härna med;

LOPP 1: Här vinner "Monstret" nr 6 klart
LOPP 2: Norsk skräll med Feseth Lynet nr 12 (alla andra tror på Halsta Lotus utom jag)
LOPP 3: Iceland med ny kusk 6 och garderar med Triton Sund 1
LOPP 4: Jeppe Hugo nr 1 före Sandalett nr 2
LOPP 5: My Golden Key nr 10 och gardering med Aloe Vera nr 8
LOPP 6: Solklar seger för Cash In Fun Zaz nr 1
LOPP 7: Lika säker seger här för Global Limousine nr 3
Hänger ni med? Spring ner och lämna in den här kupongen på direkten. Jag tror att dagens V75 ger lite drygt 5000 på sju rätt, värre än så blir det inte. Nu skall jag fixa frukost till min lilla familj.

PS:Tänkte skicka ner kvinnan till London nästa vecka igen för hon kom hem med två fina flaskor wirre till mig. Bra va?
pappa B

Inga kommentarer: