torsdag 20 januari 2011

En blåsippa till en väldigt duktig bloggare, Var så god ailas!

http://ailas.svenskablogg.se/

Jag överlämnar en blomma till den här damen. En bloggare av hög klass som med ett leende på läppen flätar till både hög och låg. Med rätta dessutom enligt de värderingar som jag har om vissa saker och ting i vår cirkulerande värld. Tag en titt och jag tror att ni stannar kvar som läsare hos henne.

Här kommer blomman Ailas! Den behöver inte vattnas, ge den bara lite kärlek då och då så vissnar den aldrig.
pappa B

3 kommentarer:

Ailas sa...

Tack så mycket för den fina blomman och de vackra orden. Precis vad jag behövde idag. Är nämligen på besök i den "knugliga huvudstaden" och bland annat ägnat dagen åt sjukbesök.

Är du, förresten, säker på att det är en blåsippa du gav mig? :) Tanken var väldigt god, eftersom den faktiskt är min favoritblomma.

Trevlig kväll!

pappa B sa...

HAr 0 botanisk nivå, men män och kvinnor som tros kunna något om florans värld sa till mig att det var en blåsippa. Att detta är din favvorblomma gör ju saken ännu roligare. Smyger snart in och läser igen på din blogg.

Anonym sa...

Trevlig bild man riktigt längtar efter våren så att man får se naturen får liv igen efter en tuff vinter.

Sigge