fredag 7 januari 2011

On Demand - vilken grej!

Hela förmiddagen åkte jag efter en plogbil som skulle exakt till samma ställe som jag. Ett reportage på Albins bilskola ute på Hisingen - Risk 1:an - ett fantastiskt bra utbildningshjälpmedel för de som håller på att ta körkort. Jag han dock fram i skaplig tid på grund av en inbyggd stresshanterare som journalist sen 50 år tillbaka. Men...40km/tim i 2,6 mil är segt, håll med om det. Han till och med ta en bild med min iPhone genom framrutan.

Kvinnan har köpt en HD-box, en On Demand. Detta då hon alltid missar alla program som hon vill se för att jag vill se de program som jag vill se. När inte jag vill se så vill barnen se och då finns det inget kvar sm hon vill se.
On demand, vilken jäkla grej. Nu kan jag titta på mina actionsfilmer och kolla förmiddagens skidåkningar innan jag går och lägger mig eller tvärt om. Det är installerad och klar och jag skall köpa en av de senaste westernfilmerna och kolla den i natt, i full-HD och med ett riktigt surroundljud, de ni. Passa er rödskinn och guldletare.
pappa B

Inga kommentarer: