söndag 23 januari 2011

Slappa tider inget för den här gubben!

Att sitta stilla med näsan i solen eller ligga på en luftmadrass är inget för pappa B. Nej jag kommer att promenera bort minst 2 kg nere i Egypten. Här på bilden från Gardasjön sitter man och pustar ut eller hånglar lite på en parkbänk. Helt OK för de som tycker att det är att föredra. Själv promenerar jag, som en Duracell-kanin, gata upp och gata ner. Har nog sett mer av Istanbul än vad flera av dem som bor i den underbart vackra staden har gjort. Jag antar att det kommer att bli likadant den här veckan. Jag promenerar medan mamma och barn solar och badar. På tisdag kl. 04.30 blir vi upphämtade av "Tryckarn Lars" som skall transportera oss ut till Landvetter sen bär det iväg. Dottern har packat klart, sonen börjar i morgon, kvinnan går igång på måndag och själv stoppar jag ner strumpor, kalsingar, T-shirt och min necesär på måndags kvällen. Klart för avfärd.
pappa B

PS Jag hinner nog in hit flera gånger innan planet lyfter.

Inga kommentarer: