fredag 14 januari 2011

Tack så mycket bagargrabbarna!!

Jag har fått en fin utmärkelse från Chilipojken och hans två bagarkompisar. En elegant bloggaward. Nu skall jag sända den vidare till 15 av mina duktiga bloggvänner och samtdigt skriva sju saker om mig själv.
Sju saker om mig själv;
1. Jag är född högt uppe i norr, i den lilla fina byn Porjus.
2. Jag har en underbar familj som gillar mig som jag är.
3. Fiske är en av mina stora passioner, numera endast enbart efter fisk.
4. Är inte simkunnig men känner flera som kan
5. Har fotograferat mode och resor i snart 50 år (slå det om ni kan).
6. Älskar att laga mat.
7. Håller gott när jag dansar (har skriftliga rekomendantioner därom).

Nu skall jag skicka den här fina bloggawarden vidare till 15 av de bloggare som jag gillar. Egentligen skulle jag ju skicka tillbaka den till Chilipojken och hans bagarpolare, men det kanske ser konstigt ut. D¨å kanske de tror att jag inte ville ha den?

1 kommentar:

Plupps krypin sa...

Kul att få en utmärkelse.Grattis.
Trevlig helg
Yvonne