torsdag 24 februari 2011

Vilken brutta? Den här lilla damen har jag plåtat många gånger och jag låter henne räcka ut tungan åt alla som rvekat på de svenska skidåkarna inför VM-starten, alla snedvridan politiker och ja-sägare i vårt avlånga land, tungan till Gadaffi och hans anhängare och jag hoppas att ha gör som Adolf (fast det måste nog kollas upp ordentligt så att han inte slingrar sig undan som den skallerorm han är). Till de snälla människorna sänder jag en liten kram och vill att ni skall sova gott och vakna tort. "Länsman" och jag sitter nog ute på någon is i morgon för det är ingen skidåkning. Däremot blir det en späckad soffhelg för den här gubben, det lovar jag. God natt på er hela gänget.
pappa B

"Den påhittigaste människan jag träffat är mig själv, sa gumman"

2 kommentarer:

Baronessan sa...

Läckert! Och jag utgår från att det inte är en tatuering. Men man vet ju inte nu för tiden :)
Jag är snäll och tackar för kramen!

Anonym sa...

Jag önskar ett bra fiske för övrigt så tycker jag att dina åsikter är aldeles strålande världen skulle bli bättre utan dessa egotrippade gangsters som är beredda att offra sitt eget folk.

Sigge