måndag 21 mars 2011

Ny dag igen..

..och jag har haft en vilodag från allt vad datorer och arbete heter. Inte ens ett miniinlägg har det blivit och det känns faktiskt lite konstigt. V75:an sprack då de hästar som vi trodde skulle orka fram först över linjen, haltade som enbenta skator och kuskarna satt och småpratade med sulky grannen på upploppet. Numera spelar jag bara med i ett andelsspel uppe i Alingsås. Inte en rad under veckan, tycker att det fuskas på tok för mycket i sporten och det snurrar på tok för mycket pengar om och runt travet för att jag skall tycka att det är intressant. Elden har slocknat och glöden falnat, så är det bara.
Tänker krypa ner under täcket nu, men jag återkommer lite längre fram idag med nytt svammel, så vänta bara.
pappa B

1 kommentar:

Anonym sa...

Roligt att läsa dina förnuftiga tankar. Jag instämmer det fuskas för mycket.
Sigge