onsdag 30 mars 2011

Premiär titten närmar sig...

På lördag bär det av ner till Åsa och tränaren Pia Höiom för att beskåda galoppören, Mossgorda "Galopp Grodan" kallad.Funderar på om jag skall ta med mig ett knippe morrötter? Två andelar har jag och nu får jag träffa storfräsarna, de som kanske har 100 andelar i hästen. Nåja, jag räds ju varken fan eller vår herre så det skall nog bli ett mycket trevligt besök. Bilder och eventuellt en liten filmsnutt skall jag nog kunna presentera här under lördagens eftermiddag.
Nu skall jag sätta mig och scanna en timme innan jag däckar. Ni får ha en skön sömn, vakna utan krämpor och stå upp till en ny underbar dag.
pappa B

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas vi får se en bild på din häst har själv haft en galopphäst en gång den startade en gång på täby där fick en amerikan se den tog upp plånboken och så var hästen amerikan, den är där nu om den inte är uppäten jag vet ej.
Sigge.