måndag 11 april 2011

Rotterdam, thank you Kim!

Nu har jag landat och återkommit till verkligheten. Vilken fantastiskt trevlig tur till Rotterdam och jag säger som så många andra Rotterdam och Göteborg kan vara kusiner, lika trevlig folk, lika fin stämning och så kan Amsterdam och Stockholm sitta på sina höga hästar och se fisförnäma ut. Har nyss anlänt så jag håller på att plocka fram lite bilder och kommer tillbaka senare under dagen, vänta bara. Att Marketing Rotterdam har en liten pärla i den tjej som tar hand om oss journalister står helt klart. Jag har gjort många väldigt många med den här var så bra anpassad och varierande utan att för den skulle kännas stressad. En supertrevlig liten diskodrottning, Kim Heinen tog han om mig och försåg med med information, god mat och dryck, intressanta besök och massor av glada skratt. Dessutom älskar hon knäckebröd. Men nu är jag på banan igen och håll ut snart brakar det loss från Rotterdam, Hollands bästa stad.....
pappa B

2 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen hem det var roligt att se att du är hemma igen väntar på reseraport från din resa.
Sigge.

Anonym sa...

Välkommen hem det var roligt att se att du är hemma igen väntar på reseraport från din resa.
Sigge.