måndag 18 juli 2011

USA slarvade bort VM-guldet, tyvärr!

Nu är Pia Sudhagen välkommen hem för att ta över våra svenska flickor. Strul runt det egna målet straffade sig och tre usla straffar satte stopp för USA:s guldtankar. Även om amerikanskorna hade hela matchen i sina händer så var det oreda och slarv i försvaret plus uselt straffskytte som bäddade för förlusten.
Grattis Japan, ni 11 små irrhönor ni är värda ert VM-guld, det tycker pappa B i alla fall.

Hej alla mina fotograferande vänner. Plocka fram era bilder och häng med i den här bildbyråns nya giv. Gratis och vem vet, du kanske tjänar några kronor i stället för att ha bilderna liggande på hårddiskar och i negativalbum.
Klicka in er på den här länken så är det bara att kliva in. Jag håller på att lägga in mina 500 första.
www.mostphotos.com?ref=33333

Det här meddelande lade jag ut på facebook för en stund sedan, jag tycker att ni som har bra bilder, familjebilder, semesterbilder och andra skott som ni brassat av under åren. Gå med i det här gänget, det är ett svenskt, men internationellt företag och det är gratis.
pappa B

Inga kommentarer: