torsdag 1 september 2011

En vacker tid väntar..

Kom inte och säg något annat...Höstens alla färger slår en med häpnad varje år. Inte minst hemma i Lappland där hela skogen brinner. I år har jag lovat mig själv att ta med mig kameran och gå ut ett par dagar för att fånga in lite fina höstbilder från Surtesjön med omgivning. Har vi tur så blir det några knäpp framöver. Den här bilden tog jag för två år sedan nere vid den stora ängen bakom Angereds centrum.
Så här ser lejonet ut, snart en vecka gammalt. Läker bra och smorning med Jukpnsalva tre-fyra gånger om dagen gör det hela så mycket lättare. Men..det kliar av bara fan och det gäller att hålla fingrarna i styr. När jag åter samlat mod och kraft så skall Mikke lägga in lite vitt för att förstärka effekten samt göra ögonen riktigt vassa. Men visst är det stiligt, eller hur?
Pappa B

Inga kommentarer: