torsdag 1 september 2011

Sophie en liten tuffing på gymmet!

Så här ser hon ut, Sophie Kleinas, personlig tränare på gymmet i Angered. En liten söt men fan så vass jänta. Att hon är sambo med en militär, kadett av något slag det syns direkt för hon står ofta i givakt och pekar med hela handen. Kolla bara? Kvällens intro gav mig en fin uppvisning i vad jag skall syssla med under den närmaste månaden sedan får jag väl försöka med högre belastning om det nu fungerar.
Hon tog en bild på mig innan jag höll på att bryta ihop. Här sitter jag och skrevar som barflickorna i Beirut, fast kanske med lite mer ansträngning i blicken. Lägg märke till den spolformade kroppen som snart skall ändra utseende. Om ni önskar ha kvar gubben i sent originalformat så printa ut den här sidan och rama in den. För just denna figur är det som skall omformateras.
Sophie visade oss fem olika maskinen, vajerdrag och så fri övning. Fri övning, ja det låter fint det. Men den slutliga "plankan", den går tusan i mig inte av för hackor. Det gör inte Sophie heller och jag skall nog visa den lille väktaren att jag fixar detta, gärna med bravur....Skall även skriva till hennes vice korpral och berätta att hon pressar gamla farbröder på gymmet.
Kram på dig Sophie och tack för i dag..
pappa B

4 kommentarer:

PT, Sophie sa...

Du e ju bra söt du :)
Du klarade ju plankan me bravur ju - hela 1 min!!! :D

pappa B sa...

Måste ju försöka impa lite hi hi

bageera sa...

Plankan vet var den sitter :-) Men den är f-n så skön, ibland...

pappa B sa...

Ja den är fin men så här i efterhan så tycker jag att jag var idiotsom körde en minut så att Sophie såg det. Nu kan jag ju inte köra den kortare. skulle ha gått på 15 sekunder i stället.