måndag 5 september 2011

Nu är det slut på gaml......

Nu skall hela köket rivas och ett nytt skall komma på plats. Två vilda snickare lägger beslag på inredningen, sedan kommer målaren och kakelexperten. Jag sitter bara med öppen mun och imponeras av deras fantastiska skicklighet. Själv kan jag knappast slå i en spik och såga av en bräda.
Men när det finns experter så varför skall jag sabba det hela.
"Skogarnas Konung" sjuk och nu måste det till rejäla tag för att få ordning på grabben min. "Prinsessan" pigg som en arg näktergal har redan studsat ut i regnet.

Själv sitter jag och laddar upp för P-fika med Länsman som återvänt till verkligheten och det känns faktiskt riktigt roligt att återse den fulingen igen.
Sedan bär det av ner i källaren på Sportlife för en ny omgång maskinell träning och formatering av cylinderkroppen.

Inga kommentarer: