onsdag 7 september 2011

Pigg som en näktergal....

Det är tusan vad träningen tar snabbt. Fem dagar och nu jäklar kan man börja se antydan till muskler på gubben.
Inte den minsta lilla krämpa bara lite ömmande axlar vilket innebär att mitt pass på Sportlife igår gjort nytta. Armana, fortfarande muskellösa klarade trycket bra i går, likaså wirretunnan på kroppens framsida. Skall öka vikten en aning på magmonstret idag.

Pissväder ute och hantverkare i köket får en inte att vilja lämna lägenheten med språng. Blir nog sittandes här och övergår till fortsatt scanning av mina neg och dia ett par timmar.
5-0 en herrans tur att man vaknade upp och började lira lite fotboll i VM-kvalet mot lilla San Marino. Hade den här matchen blivit oavgjord hade Sveriges chanser till VM-spel varit borta. Och handen på hjärtat, vad har det här gänget i VM att göra? Betald semester i blå kortbrallor, så känns det när man ser de här elva aktörerna skutta runt på gräsmattorna i Europa. Brasilien, Argentina, Tyskland, Italien, England och Frankrike samt alla okända lag från sydligare kontinenter. De kommer att spela av oss de blå kortbrallorna så det skriker om det...Stanna hemma och träna istället...

Reportage skall skrivas till -Vi i Guldheden- under dagen och levereras ner till hertingen Larsson för publicering. I övrigt ligger jag lite lågt idag, borde ta på mig stövlarna och knalla ut i skogen och kolla svampbeståndet men jag ids ta mig tusan inte göra det. Gymmet? Ja, det är klart att jag skall ta ett nytt mage,axlar, ryggpass idag med. Fattas bara.
pappa B

5 kommentarer:

Nemesis sa...

Ser ut som om du skulle behöva en större tvättbräda framtill för att inte tala om att du har tvättat kalsongerna i alltför
hett vatten (du körde väl dom inte i 90 grader det tål dom inte) för då kan dom bli så där små.
Fast det gör säkert inget, finns det något att dölja….:-)
Tatueringen är väl på andra armen eftersom den inte syns på dom muskel-lösa armarna.
Pappa B kasta inte sten i glashus, fuskfotografering hade du en artikel om, hade du satt det där huvudet på något
annat än en anabolstinn transvestit som gillar att klä ut sig i enbart kalsonger hade det varit OK men det här kallar jag FUSK.

pappa B sa...

Ha ha lilla Volvotjänsteman, du är bara avundsjuk på gubben som rår om kroppen. Men jag hoppas att du kommer ner någon dag för ni Volvoiter kan ju "gå ifrån" lite som ni vill...

Nemesis sa...

Utmaningen antagen

Anonym sa...

Ha ha,vaderna behöver bättras på ,annars så är du läcker.
Ingvar.

Nemesis sa...

Pappa B se upp Ingvar är ute efter dig....