tisdag 6 september 2011

Rygg, mage och armar...

...det räckte idag. Värmde upp en stund på bandet för att inte den här förlegade kroppshyddan skall gå sönder direkt. Sedan körde jag faktiskt ett ganska tungt pass som jag säkert kommer att känna av i morgon. Kvinnan var också på plats och var med på gymintro och drabbades givetvis av samma lilla Sophie som höll på att ta livet av mig.
-Vilken trevlig tjej, sa hon när vi gick hem. Umm, sa jag och nickade. Alla på Sportlife i Angered är trevliga. -Ja, men hon var så glad och pigg, fortsatte hon. Ummm sa jag. Fullt medveten om att jag inte längre är bäst där hemme. Käringaskrället körde också "plankan" i en minut. -Jag hade nog kunnat pressa en stund till sa hon och log illmarigt mot mig. Attans! God natt, en utslagen man behöver gå och lägga sig tidigt.
pappa B

"En kropp utan krämpor är en skattefri förmögenhet"

Inga kommentarer: