tisdag 27 september 2011

Promenad före frukost, sitter som en fläskläpp!

Man blir lite störd när man börjar träna och ser att någonting händer med gubben. Nu skall jag ta Dagisrundan innan jag stoppar i min min frukost. Har bara sett till att arvingarna kommit iväg till respektive skolor och kvinnan gett sig iväg till jobbet.
Mår fantastiskt bra och den spolformade kroppen börjar ändra utseende. Även om det nästan är mikroskopiska förändringar så syns de på måttbandet.
Idag blir annars en dag framför burken och scannern. Missar inte en timmes drag och lyft på gymmet som numera blivit mitt dagliga vattenhål där jag svamlar omkring med finnar, juggar och "påskkäringar" på förmiddagen. Personalen är toppen, riktigt goa tjejer och lille tunna Ahmed, som är instruktör på Body Combat. där har jag inte klivit på ännu, måste få upp flåset lite bättre först annars får väl färdtjänsten komma och hämta hem en.
pappa B

Inga kommentarer: