måndag 17 oktober 2011

Dimman över Lütz..förlåt, Göteborg ska det vara

Trollskt vackert med dimma, även om den lindar sig runt rödbruna tegelhus i Angered. Solen bryter igenom och det blir magiskt! Jag fick vänta en stund innan gubben på bilden dök upp, men vad gör äl det. Utan honom hade det varit en död bild.

Dagens gym pass gick bra och jag känner mig pigg och stark. Den som bränner mest nere på gymmet är Vanessa.den lilla loppan som städar där. Hon far fram som en iller mellan maskinerna och golvet skiner som sola i Karlstad. Hon är en glad tjej dessutom, en tjej som man kan skoja lite med ibland. Sånt gör livet ännu roligare. Fast man får passa sig, hon har en stor och stark gubbe, Branko!

pappa B

1 kommentar:

Anonym sa...

He he Bernt! Vad roligt du är! Vi älskar dig så mycket! Jag är så glad när jag se dig:) Jag hoppas vi ska bli vänner för en lång lång tid! Puss och kram! Vanessa
PS: Ursäkta min svenska!