måndag 24 oktober 2011

Hu jeda mig vad jag slarvar med min blog!

Min iPhone låter som ett positiv när jag är ute och går. Jag lirar Wordfeud med flera goa kvinnor runt om i landet. Favvotjejen SabinaHind hoppar mellan sängen,duschen och jobbet men hon sopar mattan med mig. Ladyliz79 är svårflörtad hon med, men jag ger inte upp så lätt ska de tro. Fast lite fula trick kör de med men det pratar vi inte om här inte...hi,hi! Jag skall försöka klura ut något upphetsande som får dem att vingla till lite extra en vacker dag. Men ibland känns det som ett riktigt bungyjump skutt!

Idag tränade jag av bara den, ett tungt men mycket bra pass så nu sover jag nog som en stock i natt. Jag har varit lat här ute på bloggen men skall skärpa till mig. Idag har jag även hunnit med att träffa platschefen Fredik på Strömma Rederiset. det är de som kör Göta Kanlatrafien och även cirkulerar runt stan med fotograferande turister i Paddanbåtarna-. Nu hoppas man på en isfri vinter så att man kan köra sin "Julpaddan" till Lisebergs vackra hamn i kanalen.Går allt efter ritningarna så startar man turen den 25 november och kör fram till det att Liseberg stänger. Sen kan isen lägga sig så vi vinterfiskare får vårt eldorado.

pappa B

Inga kommentarer: