torsdag 13 oktober 2011

Tufft pass och lätt lunch...

Varsågod! Stekt bacon, ägg,inlagd gurka, små tomater och fantastiskt goda sojabönor. Mat för en kung och en avsmalnande man från övre Norrlands inland och fjälltrakter.
Ett fint pass på Sportlife klockan 09.30 har avslutas med dagens lunch.
Till alla mina kompisar i norr som retar sig över min mat säger jag bara, släng er i väggen tjockisar! Min spolformade kropp mår bra av detta och forna former börjar återvända, fast det tar tid :)!
Så här ser sojabönorna ut när man handlar dem på ICA i Angered. In i micron med dem och så ut med ärtorna och mums fillibabba vad gott det är. Bränner själva ärtorna en stund i micron också med lite thaisås till. Hur gott som helst och dessutom massor av protein, kroppens byggstenar.
Nu skall jag försöka lappa ihop en liten videosnutt från dagens slit nere i gymmet,
Vänta bara, den dyker snart upp, ge min en timme eller så....
pappa B

Inga kommentarer: