onsdag 16 november 2011

Det här lovar gott inför vinterfisket.

Minus 4,6 grader och detta bådar gottinför framtida besök på isarna där vi brukar tillbringa timmar för att försöka få upp lite fina abborrar. I fjol så drack vi lussekaffe ute på surtesjön, "Länsman" och jag, det kanske vi inte kan upprepa men vem vet. Håller kylan i sig en vecka så blir det så pass att det skall mycket blask till om grundisen skall släppa. Så här såg det ut när jag öppnade dörren i morse, vitt på grannhusets tak och i fjärran var de två kranarna igång med att bygga den nya is- och simhallen här i Angered.

Idag blir det cirkelträning nere på Sportlife, Jim som leder det hela ör en hår kille och har ögon i nacken så det går inte att fuska nämnvärt. Skall se om jag kan ta en bild på den aktiva truppen som hoppar omkring under de 60 minuter som passet håller på. Återkommer längre fram under dagen, nu skall jag svammla lite i min lilla radiokanal på webben. Lyssna du med, jag finns ju här på sidan längst upp till höger.
pappa B

Inga kommentarer: