fredag 16 december 2011

Bjällerklang och ukulele på Park Aveny!

Här kommer två lustiga herrar den ena lustigare än den andra och betydligt lustigare än den förste. Stjärngossen nummero ett alla kategorier. Iförd restaurangens servett satt lille Stefan rak i ryggen. Efter en dryg timme trillade struten ner på jultallriken.
Betydligt allvarsammare var pappa B då han förärades inspel med bjällerklang i en av BB4:s muntra julmelodier. Tack lilla söta Pia för bilderna. Du är inte bara en liten näcktergal utan desutom en go och snäll liten jänta.
40 år tidigare togs den här bilden på pappa B då han spelade en tango på Pakko-Magnus knappspel nere i Pakkoselet. Den här gången var det ex.fru nummer 2 som stod bakom kameran. Hål i bälgen på handklaveret gjorde att man fick dubbeldra för att få tillräckligt med luft. Rätt som det var så hoppade Magnus upp och började dansa i det lilla köket i stugan.
Nu tänker jag krypa under täcket och försöka lista ut vad jag skall svammla om i morgon bitti. Skall lägga ut en liten snutt från kvällens spelning också. Godnatt på er alla mina vänner och ni andra. Jag hoppas av hela mitt hjärta att ni mår och sover lika gott som jag.
pappa B

Inga kommentarer: