tisdag 13 december 2011

Seg tisdag tar sin början..

Lilla söta Ann på FB har lagt ut detta klipp. Mycket tänkvärt och nu tycker jag att alla damer skall ta fasta på detta och låta sina gubbar få titta lite mer på tuttarna så lever de lyckligare i framtiden. En hälsosam julklapp dessutom, så skrid till verket mina damer och lås inte in de hälsosamma attributen i tid och otid...

mw - Tänd ett ljus
Tänder ett ljus för Norrbottens sångfågel Marielle Wennberg som kämpar varje sekund mot sin obotliga cancer. Flickan är bara 15år. Tänd ett ljus du med. — mw från Jokkmok
Här kommer en uppmaning så god som någon annan Sänd åtminstone en tanke till flickan.

Nu skall jag ner och fortsätta omformningen av cylinderkroppen och ni skall veta att bulan på fronten försvinner sakta men säkert. Samtidigt poppar det upp andra små bucklor lite här och där och jag sover som en vinterbjörn om nätterna. Idag blir det kaffe och lussekatter nere på Sportlife. Det har Karin skvallrat till mig. Återkommer nog med mera svammel både här och ute på etern efter passet.
GAIS har värvat Peter Iljeh och Wanderson blir kvar över sommaren! Det skålar vi makrillar för!
pappa B

Inga kommentarer: