onsdag 18 januari 2012

Jag visste att de fanns....

Bli pigg och glad! Gå med i Hälsovakten!
 ...äntligen har jag hittat det jag söker, eller rättare sagt de har nog hittat mig. Fick ett mail från Hälsovakten och någonstans i mitt bakhuvud ringde en klocka som sa att jag skulle kolla in detta. Hälsovakten var hade jag hört detta tidigare, jo efter att har pratat med grundaren, Julius Glaser, professor i oorganisk kemi så trillade poletten ner. Jag har faktiskt testat detta redan 1997! Ett helt fantastiskt program, nu på Internet. Tidigare fanns det bara på en CD som du kunde gradera upp eftersom nyheterna växte. Det här alla mina vänner skall ni verkligen ta er en titt på. Gammal som ung fet eller inte, här kommer ni att få all den hjälp ni behöver för att hålla ordning på resten av ert motions och ätbara liv. Ett bra program som dessutom är roligt. Nu klickar ni in er på den här länken -HÄLSOVAKTEN- och går in och anmäler er på den fria Demoversionen som finns. Det kostar dig inte ett endaste öre och tycker du att detta passar dig så anmäler du dig bara när demoveckan tagit slut (eller tidigare om du vill det) Jag börjar köra min demovecka idag och har redan fyllt i alla de kcal jag förbrukat så här långt på dagen och även den motion jag gjort. Har satt mitt mål 85 kilo, som skall vara i hamn i mitten av april. Fega inte ur nu utan passa på, du ångrar dig inte.
pappa B 

Inga kommentarer: