fredag 20 april 2012

Fågelfröna verkade...tusan vad jag kvittrar och twittrar!

Jag drog i mig rejält med pumpakärnor (de vita) och en massa andra fågelfrön i går kväll framför dumburken. Och tro det eller ej, det funkar. Jag sjöng som bara fan i morse när jag klev upp ur bingen. Nu känner man sig aningen frustrerad då de gamla talesätten siar att den som sjunger på morgonen han får gråta innan kvällen. det verkar ju inte allt för upplyftande. Men jag hoppas att ordspråket kommer på skam och att jag får fortsätta vandra omkring här i världen med mitt fåniga flin i ansiktet.
Nu väntar hantlar och skivstänger på gubben så det är bara att packa trunken. Det kanske blir en liten promenad fram i etermiddag också, vem vet
pappa B

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha.. ha.. konstigt att Du inte började flaxa omkring också ha..ha..
Du ska köpa dom gröna pumpakärnorna
Riesens är bäst gott till allt
bak ,mat och kaffet. Knapra på dom så ska du se...
då har Du snart ingen mage mer Ler.
Kusin B som i Borde lära Dig ja..ha..

pappa B sa...

Under det vita skalet bor det faktiskt gröna pumpakärnor också käre kusin. Men jag skall testa de gröna små från Riesens.