söndag 22 april 2012

God smörgås på er...

...denna halvskapliga aprilsöndag.
Min kamrat Lasse han sänder bilder på 7 feta harrar som han fångat uppe i Finland där han är på semester med sin fru. Jonas, PT-kompisen ringer och talar om att han dragit sin första havsöring igår, dessvärre för kort så den fick simma vidare ute i havet vid Åsa..
Själv drar jag inget annat än timmerstockar då jag sover sött vid min kvinnas sida i upp och ner bingen hemma i Angered.
Men snart skall RK Elsa i vattnet och då skall alla mörtar och tusenbröder bäva. I går var det oönskad vilodag från Sportlife men idag smäller jag på igen för kung och fosterland. Tjuvtränar lite framför TV:n med hantlarna här hemma men de börjar bli för lätta..hm. Så är det någon av er läsare som har lite järnskrot typ skivstänger, viktskivor och annat som ni inte orkar lyfta längre så hör av er. Allt detta järnskrot emottages med största tacksamhet av mig och "Skogarnas Konung" Ha en jäkla bra dag.
pappa B
Skicka en kommentar