torsdag 12 april 2012

Jaha, nu skall bloggen få ett nytt ansikte säger man...

Här sitter man fastkedjad och betittad
Hur tusan skall detta gå till? Jag vill ju ha min gamla stil kvar jag och nu kommer det några snillen och petar idet. Man gjorde det nyss och det blev inte till det bättre då det gäller att lägga in bilder fritt i inläggen. Nåja, det är väl bara att ställa in sig i leden och göra som de amerikanska teknikerna vill, de har ju ändå tagit över hela mitt liv ändå. Då kan de lika bra ta resten också.
Kommer ni ihåg när hundutställningarna var obänkade? Då kopplades de hundar som skulle ställas ut i små bås (ett helvete för de som byggde upp utställningarna) Där satt de och deppade bland kassar småungar och en massa annat bröte som ägarna lastade in i båset. Ungefär lika deppad som den här jycken är jag just nu när man skall göra om bloggen!  Då blir man gladare när man ser den här bilden, eller hur?
pappa B
Gladare blir man då man ser och hör våran lilla (nåja, hon är lika lång som mig) 
Alexandra nere på Sportlife. Snäll och go med en pipa som en liten näktergal, lät 
hon oss höra sin sång på premiären för ett tag sedan. Skivutgivning nästa?

Inga kommentarer: