onsdag 4 april 2012

Kolla vilken fuling...

Fick den här bilden på sms igår. Kolla vilken fuling, fast ändå en läckerbit. Vår svenska insjötorsk -Laken- en fin bit på 3,5 kilor, fångad av ett kusinbarn i norr.
Detta mina damer och herrar är en delikatess, stuvad med vit sås får den vilken majestät som helst att buga.
Fast den påminner lite om mig, Ful, men jäkligt god, eller?

Idag blev det lite löpband och slit och dra för lille Stefan och mig. Vi köper inte sura miner utan valde att kliva av och köra själva.
Får ju ett riktigt pass med junior i kväll med så det kommer nog att ordna sig med mängden träning i alla fall...
pappa B

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ojj vilken skräpfisk Lake Urs.
svår flådd som bara den...
släng i den åt någon krokodil Hi..Hi..
Kusin B

Anonym sa...

Det är en god firre vill jag lova, åt mycket i mina unga dagar när jag tillfälligt bodde i Stockholm.

Tycker att det var bra det ni gjorde i dag.

Har även jag bokat mig på L till nästa vecka, så mig slipper du inte ha ha.
Pia

Pappa B sa...

Ja vi betalr ju för att ha trevligt, eller hur? Pia min lilla loppa, du vet att hjätat bara klappar ännu mer nu... Syns på golvet
Kram

Anonym sa...

Har bokat på samma pass som er nästa vecka, mina små goa pojkar.Gillar verkligen att höra på er två..ha..ha..
Då får vi också tillfälle att klappa på vår gamla favvo.

Ta det lite lugnt med godiset i påsk min vän.
Vi får nog slita lite extra på tisdag.
Kram/Pia