tisdag 3 april 2012

OK, det var ett jäkla tjat om mina tjejbilder....

...varför lägger du inte ut mer bilder på tjejer du som fotat så många under alla år. Jo det har jag, men det är bilder mellan tjejerna och mig. Oftast är det bilder som de skall ha i sona portfolier, till setcard och annat inom deras yrke. Fast visst har jag väl bilder som jag kan lägga ut på flera av mina modellr under åren, men så skulle det inte bli så mycket annat här på bloggen.




...Jodå, jag fotograferar fortfarande en massa tjejer, men inte lika mycket som förr. Det händer att de tkommer någon vacker ung dam som kanske behöver bli fotograferad för att hon vill testa på att bygga upp en egen portfolie och försöka sig på jobbet som modell. Och för att jämna ut detta evinnerliga snack om tjejer och bilder på dem så lägger jag även ut en bild på en snygg manlig modell också. Han är dessvärre upptagen och inte fikus heller för den delen så nu sket ni er allt på tummen...

Nu kan ni ju suga på de här två karamellerna och vill du bli fotograferad så får du väl höra av dig med en  kommentar.
pappa B

Inga kommentarer: