fredag 27 april 2012

Tack Night Rider...livets gång


...det är klart att det skall vara en grabb från Porjus (Harsprånget) som lägger ut en sådan här upplyftande bild på FB. Ha ha jag känner mig som snubben på bild tre fast sanningen ligger betydligt längre bort. Om jag fortsätter träna i det tempo jag har nu så kommer kroppen att gå till bild 2 och gubbaskrället masar sig fram mot sista bilden. Fast jag hoppas givetvis att det tar flera år till och att det är kvinnan som sitter på bild 5 i stället.
pappa B

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har länge befunnit mig på bild 3 27 -28 år som alla tror att jag fortfarande är! Men med den nya muskulösa kropp jag nu har...efter 17 kilo mindre kropp så är jag nu på bild 2 en stilig ungdomlig Prins som alla ser och tittar åt.
De du pappa B.

pappa B sa...

Ha ha ja du Börje du blir mer och mer lik grabben med Loyden. Och som det ser ut på dina inlägg så går du ner ett kilo om dagen vilket innebär att om två månader och tio dagar så har du försvunnit helt och kvar finns bara en deppad Dalkulla :o)