onsdag 13 juni 2012

Morgonstunden, ett minne blott!

En av trollen klar med skolan och den andra slutar i morgon. Då är de tysta sköna morgontimmarna ett minne blott. Fast den första veckan sover de igen allt de missat under året, så än kan jag gå här och polimasa som jag vill ett tag till.
Har laddat med lite extra kolhydrater nu på morgonen och efter klockan nio (tjejen kommit iväg till plugget) så trampar jag iväg mot Sportlife i Partille. Skall ta mig en liten uppfriskare så jag i alla fall orkar ena vändan innan krafterna sinar.
Detta kommer givetvis att dokumenteras i form av några bilder på de värsta uppförsbackarna och med bildbevis från gymmet i Partille.
Gubben är laddad till max och det skall bli roligt att se om skorna funkar och fötterna håller. Måste ju ha lite tid att läka eventuella skavanker innan starten i Gällivare om tre veckor. Skippar förmodligen gymmet idag. Seniorpass med mina vänner i morgon och så ett tuffare pass med junior på kvällen.
pappa B

"En del av hälsan är att vilja bli frisk"

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du är Grym Besse!

Syns imorgon till passet.
Kramen
Pia

pappa B sa...

Jäpp, då skall vi vara snälla mot lille Stefan vår lille bas-spelare?

Anonym sa...

Jaja men, har varit så snäll mot honom idag när vi repade.
Nästan så han blev orolig !!
Får se hur länge det håller??........

pappa B sa...

Hi hi vi kaj ju ge honom lite nyponte?