tisdag 12 juni 2012

Vad i hela friden är detta?


Ja vad tror ni att detta är. Skall vi ha en frågesport? Kom igen och gissa, gå in under kommentera och ge mig ditt svar. Den som gissar rätt får bjuda mig på en wirre nästa gång vi träffas, om vi träffas!

Idag körde jag ganska tungt nere på gymmet. Bara för att jag skall ha en ren prommedag i morgon. Två tunga mil med mycket uppför och nedför på asfalt. Måste hinna få in en skaplig rytm så att jag står distans hemma i Porjus om några dagar. Hinner nog med ett par längre promenader innan jag kliver på tåget här i Göteborg för transport upp till verkligheten.
Dagens lunch, tre ynka fiskpinnar, grön sparris, finhackad morot, lök, soyabönor och solrosfrön. No potatotes! Kvittrar som en yster näktergal i en grönskande lund. Har knådat ryggen på lille Steffe, snackat med vår lilla Pia och nu skall jag käka jordgubbar med kvinnan i skinnsoffan och se Pravdas stoltheter piska upp polackerna, eller det kanske blir tvärtom, vem vet? Se till att ha en riktigt trevlig tisdagsafton, go afton
pappa B

3 kommentarer:

Paulin sa...

Stefans nya peruk!

Anonym sa...

En melon som har blivit för gammal
Pia

pappa B sa...

Paulin du är bara bäst, hoppas att han ser detta? Skulle kunna vara, men tyvärr, fast du kan få bjussa påen wirreskvätt i alla fall...

Pia absolut inte, lite bränns det i alla fall...