tisdag 12 juni 2012

Nu blir det Partille tur och retur

Längre sträckor för att trimma skor och fötter inför den långa marschen i norr. Just det! I morgon går jag hemifrån och ner till Sportlife i Partille där jag tar mig en Celsius och så promenerar jag hem igen. Det blir nästan två mil och dessutom en rätt så tung runda med två rejäla backar både dit och hem. Målet är 6 km/tim och då borde jag ju klara av detta på runt tre och en halv timme? Tror ni jag fixar detta? Funkar rundan så skall jag ta den ett par gånger till innan jag sätter mig på tåget upp till hembyn i norr.
Träningspass som vanligt i dag med Crosstrainer intervall och skrotlyft (maskinerna).
Sedan blir det fotboll igen så att man håller blodcirkulationen i gång. Kan de ryska stridsvagnarna knäcka polackerna på deras hemmaplan? Jag undrar detta. Först ut i kväll är Grekland som bör plocka med sig minst en pinne från Tjeckerna. Även detta en svår uppgift måste jag säga....
Köper mig lite frukt hos handlaren på torget och laddar inför kvällens bataljer.
pappa B

Inga kommentarer: