fredag 27 juli 2012

Bakade lite LCHF-knäcke när jag kom hem...

De ser inte så vackra ut, men de smakar fantastiskt gott. Lätt som en plätt var det också. Svängde ihop detta på ett par minuter. Supernyttiga och med riktigt smör på och en skiva fet ost så mår man som en prins....

Måste fundera över Västra Frölundas affärer. Nu har man tappat några av sina bästa spelare och så köper man plötsligt in en totalt okänd Färjestadsspelare som suttit på bänken hos Detroit Wings sedan 2011? Manslår på trumman och snackar om dröm värvning? Då måste jag ifrågasätta ledarskapets drömmar inför en framtid som på inget sätt ser ljus ut. En föredetting, en bänknötande utlandsproffs med en inte alltför diger meritlista. Kan det verkligen vara vad klubben drömmer om? I så fall är det betydligt värre än vad man talar om i ishockeykretsar runt om i landet idag. Kommer Västra Frölunda tillbaka som ett storlag?
Jag tar mig en skiva knäcke med smör och ost och skiter i ishockeyn, det är ju fortfarade plusgrader ute på balkongen. Godnatt på er alla mina vänner.
pappa B

Inga kommentarer: