onsdag 25 juli 2012

Sangria..det går lika bra med selleri?

Kvinnan njuter av en god Sangria på balkongen
Inte behöver man fladdra iväg till Spanien för att ta sig en Sangria på balkongen. Nej fan heller, det går lika bra i Angered. Pappa B fixar lätt ihop denna spanska motsvarighet till vår sliskiga vinterglögg fast nu med gladare färg, starkare sprit och massor av frukt.
Kvinnan njöt i fulla drag (jag med) och solen sken. Vad mer kan man begära förutom ett par miljoner en pulpetbåt med motor, sommarstuga och en resa till Australien?


I kväll skall jag se på damfotbollen som öppnar årets Olympiska spel. Då jag hade tänkt att kommentera de svenska insatserna i London så har jag via min mobil och dessa fantastiska appar plockat fram två små vinjettbilder som jag kommer att använda mig av under tiden fram till den 12 augusti då spelen avslutas. Som ni ser här nedan så kommer det att bli en glad och en sur gubbe som kommer att öppna upp OS-svammlet
Glad pappa B
Sur pappa B

Inga kommentarer: