torsdag 26 juli 2012

Tänk vad en sparkdräkt kan åstadkomma!

Gubbarna ringer och gapskrattar i telefonen och frågan var jag har nappen någonstans. De ondgör sig över att en så gammal gubbe som jag kryper i en sådan här kostymering, medan kvinnorna skriver -Oj vad söt du är lille O´johan, helskönt. Tuff gubbe mm mm. Å jag ja bara låg och mös och såg hur svenskorna sköt mål på sydafrikanskorna, hur mysigt som helst Och gubbarna som förfasar sig över min sparkdräkt kan sitta i sina gabardinbyxor med sydda pressveck och tugga på tandköttet. Här vilar fan i mig inga ledsamheter skall ni veta.

Var nere och tränade på Sportlife idag, lugnt och stilla körde jag igenom rygg och lite av resten av överkroppen. Det kändes mycket bra och det blir en ny vända i morgon igen. Köpte ett ryggbälte nere på Lidl, kanonfint för 99 riksdaler, köpte ett till "lillebror" också nr jag ändå var på G. Hade turen att hitta två kokböcker om LCHF nere på Ullared igår så nu skall jag spetsa till födan ännu lite mer. Ibland behöver man lite ledsagning bland grytorna och då är en kokbok mycket behjälplig.
Ni får väl se vad jag totat ihop så småningom, även om ni inte är ett dugg intresserad.
pappa B

Inga kommentarer: