fredag 31 augusti 2012

Idag är jag deppad... och sur på Blogspot!

Jag kan inte lägga in bilder eller administrera min blogg. Den har jag haft rullande sedan ,aj 2008 här på blogspot och allt har fungerat. Nu hoppar texterna omkring och det går inte att lägga in bilder eller videoklipp längre. Med andra ord så kommer jag att byta domän eller försöka öppna en ny blogg. Frågan är, hänger ni läsare med mig? Det är inte alls roligt att börja om på ny kula och sitta där och knacka rakt ut i luften, det har u varit vetskapen att ni är några som läser mitt bladder och det gör det hela så mycket roligare.. Jag kommer givetvis att lägga ut en ny adress här på den gamla, så ni kan flytta med mig.
pappa B

3 kommentarer:

Kenneth Svensson sa...

Hej Bernt,

När Blogger ändrar så blir det oftast till det sämre.

Givetvis så hänger jag med till den nya adressen.

Dina åsikter stämmer bra överens med mina vilket är positivt.

Kenneth i Malmö

pappa B sa...

Tack min vän. Det känns tryggt att ha en rejäl skånepåg i ryggen.

Anonym sa...

Jag hoppas att jag inte tappar kontakten du är ju en ganska trevlig prik och vi har haft mycket roligt ihop mer skall det bli!!!Sigge