måndag 3 september 2012

Kanonpass nere på Stig´s Center...heja lilla Nathalie!


Det blev fan i mig rejäla tag redan från starten, Upp med pulsen på hög nivå redan från ruta ett. Så skall det vara och får vi nu bara en lika bra genomkörare efter själva cirkelpasset, innan avslappningen så är lyckan fulländad. Då kommer man att känna att man lever.
Idag var lille Stefan inte med så det var stillsamt värre på golvet. Han var hemma och passade hantverkare. Det kommer han förmodligen att vara på torsdag också, kanske. Nåväl lilla Pia och jag, ihop med 22 andra gubbar och käringar som fyllt för många år, körde så det skvätte kcal omkring oss.
Ny slavdrivare i form av lilla Nathalie, en riktigt liten tuffing. Pigg som en mört med med glimten i ögat gav hon oss ett riktigt roligt och tufft seniorpass, den saken är klar. Henne vill i alla fall jag ha mer av, den saken är klar. Jag tror att många håller med mig. Kolla in här ovan på två av mina favvobrudar.
pappa B

1 kommentar:

Anonym sa...

Kanon pass Besse, det var konstaterat
det gillar vi
Kram
Pia