måndag 17 september 2012

Kolla vilken snedseglare, bananätare med krampande fötter!

Kolla här. Patrik Samuelssons pappa kom fram och tog en bild på mig efter målgång. Han tyckte även om att läsa min blogg, vad glad man blir. Ser aningen sammanbiten ut. Om det beror på att jag skall föröka få upp skalet på bananen eller om det var de krampande fötterna som gav mig detta bistra utseende, det vet jag inte. Hur som helst så tog herr Samuelsson d.ä en riktigt fin bild på mig och jag hoppas han inte misstycker att jag lägger ut den här på bloggen.

Skall försöka se lite mer glad ut nästa år utifall han skulle stå där vid målområdet med sin lilla Lumix i beredskap igen. Han har valt en mycket bra kamera, det kan ni se på den skarpa bilden. Panasonics nya modeller håller superklass, bildmässigt så nu vet ni detta också.
pappa B

6 kommentarer:

Anonym sa...

Bananer i all ära...
men sådana skulle då inte jag förtära.
Bananer är för apor min kusin...
dom förstör hela kroppen din.
Ej heller korvar är bra...
om man en fin figur vill ha
Skulle du se mig nu...
då skulle du nog förstå bättre ju.
Vara eftertraktad är ju bra...
att alla kvinnor vill en ha.
Men som man bäddar får man ju ligga..
Ska nu inte mer dig trigga.
Kusin B.

pappa B sa...

Ha ha hur står det till "tjockis"

Erika sa...

Oj vad du har gått ner, vilken skillnad. Kan förstå att du mår bättre av att inte bära omkring på det som farit all världens väg. Gäller att vara envis och aldrig ger upp, när man föresätter sig något.
Bra gjort och stort Grattis till den motivationen! :)

Anonym sa...

Pappa B...
kallar du mig tjockis jag som passerat 75 kilo och fortfarande rasar. Hade jag vägt som förr runt 100 så hade nog tjockis godtagits av mig.
Träffade en snygg blondin på en mack...hon kände inte igen mig så när jag sa hennes namn vände hon om och sa...
men Börje vad du har blivit smal och snygg. Då förstår du att man inte är någon tjockis mer.
Har börjat bromsa viktminskning nu.
Tar hårdbröd och vatten emellanåt
Ha en skön kväll min skämtsamma kusin Pappa B.

Anonym sa...

Men vilken liten räka du blivit! :)
Verkligen stor skillnad, det e bra då får vi ha dig kvar länge.
Kram
Ölandstoken

Anonym sa...

Besse jag avundas dig du ser verkligen frisk ut jag skulle vilja motionera med dig så att jag blev av med 25-30 kilo minst det skulle spara mina ben jag går och väntar på ny operation skruvarna i vristen har lossnat vi hörs Bernt.
Sigge.