måndag 17 september 2012

Kolla vilken snedseglare, bananätare med krampande fötter!

Kolla här. Patrik Samuelssons pappa kom fram och tog en bild på mig efter målgång. Han tyckte även om att läsa min blogg, vad glad man blir. Ser aningen sammanbiten ut. Om det beror på att jag skall föröka få upp skalet på bananen eller om det var de krampande fötterna som gav mig detta bistra utseende, det vet jag inte. Hur som helst så tog herr Samuelsson d.ä en riktigt fin bild på mig och jag hoppas han inte misstycker att jag lägger ut den här på bloggen.

Skall försöka se lite mer glad ut nästa år utifall han skulle stå där vid målområdet med sin lilla Lumix i beredskap igen. Han har valt en mycket bra kamera, det kan ni se på den skarpa bilden. Panasonics nya modeller håller superklass, bildmässigt så nu vet ni detta också.
pappa B
Skicka en kommentar