fredag 7 september 2012

Kroppen mår fantastiskt bra...

Septembergubbar, förmodligen de sista för året. Jag slevade i mig en hel låda efter träningen i går, ja inte lådan, men bären så klart. Jorå, jag hade lite socker på också, nu vet ni det så jag slipper få syrliga kommentarer om detta framöver.

Idag har jag en stillsam men ack så trivsam dag framför mig. Jag skall gå ner till mina vänner på Svenska Mässan, kolla in lite på mässan Mitt Kök, dricka lite vin snacka med folket och givetvis skall jag spela upp delar av mitt besök (så länge jag kan prata rent) i min lilla radiokanal här vid sidan om. Bilder och lite funderingar blir det också.
Kanske jag träffar "Arga snickaren" och får honom att ryta till lite extra, vi får la se. Hur som helst så är det träningsfritt idag vilket kommer att bli mycket svårt att genomföra, men jag skall skärpa till mig för jag vet ju att kroppen behöver en liten "take of" för att hinna räta till alla misstag som gubben gjort under passen. Jag hoppas ni kommer igen i eftermiddag och både kollar mina äventyr och lyssnar lite på mitt svammel. Kram på er så länge!
Pappa B

"Gästen och fisken luktar illa tredje dagen"

Inga kommentarer: